مکالمه آنلاین با پشتیبانی کتاب کنکور
مقالات کتاب کنکور, انتخاب و تحلیل کتاب

بهترین منابع جمع بندی کتاب ریاضی کنکور تجربی + جدیدترین منابع

بهترین منابع جمع بندی کتاب ریاضی کنکور تجربی + جدیدترین منابع

نوبت به جمع بندی ریاضی رسیده؛ و هنوز هم نمی‎دانید باید از چه منبعی استفاده کنید؟ با بهترین منابع جمع بندی کتاب ریاضی کنکور تجربی، ریاضی را به چالش بکشید! قبل از آنکه به دنبال بهترین کتاب جمع بندی ریاضی تجربی، باشید؛ تعیین کنید که این منبع را دقیقا برای جمع بندی کنکور می‎خواهید یا شرکت در امتحانات نهایی؟ تعیین این مسئله، می‎تواند در انتخاب کتاب و منبع مناسب شما بسیار تاثیرگذار باشد. خیلی از دانش آموزان باور دارند که جمع بندی درس ریاضی عملا کار ساده و راحتی نیست! اما، باید پرسید در چه شرایطی و با استفاده از چه منابعی به این باور می‏رسید. چرا که، استفاده از بهترین منابع جمع بندی ریاضی می‎تواند شما را برای روبه رویی با سوالات و تست‎های مختلف به خوبی آماده کند. بنابراین، استفاده از یک منبع مناسب برای جمع بندی، نه تنها شما را به اهدافتان نزدیک می‏کند؛ بلکه راه رسیدن به آن را نیز ساده خواهد کرد. در ادامه این مقاله از کتاب کنکور، به معرفی بهترین منابع جمع بندی کتاب ریاضی کنکور تجربی می‏پردازیم. همچنین، بررسی می‏کنیم که کدام یک از این کتاب ها برای جمع بندی کنکور به عنوان یکی از مهمترین کتاب کنکور تجربی و کدام یک برای جمع بندی امتحانات نهایی گزینه های مناسبی هستند.

جمع بندی درس ریاضی برای امتحان نهایی

همانطور که همه ما می‎دانیم و بارها توسط استاتیدمان هم هم شنیده ایم؛ ریاضی درسی نیست که بتوان آن را در یک شب آموخت! به همین دلیل، به توصیه همه افرادی که دستی در ریاضی دارند؛ برای یادگیری این درس به ظاهر دشوار، لازم است مرحله به مرحله گام بردارید. در واقع یکی از ابتدائی ترین مراحل مطالعه و جمع بندی درس ریاضی این است؛ که شما در حین مطالعه فصل های مختلف اقدام به یادداشت برداری و خلاصه نویسی کرده باشید. چرا که در روزهای آخر و نزدیک به امتحان می‏توانید از همان یادداشت های کوچک به عنوان بهترین منابع جمع بندی ریاضی خود استفاده کنید. قدم بعدی می تواند مرور مطالبی همچون مثال ها و تمریناتی باشد؛ که در طول ترم به آنها پرداخته اید. به علاوه، کتاب های آموزشی که حتماً تا به الان خریداری کرده اید؛ نیز بخش های خلاصه درسنامه دارند که می توانید بعنوان جمع‌بندی بیشتر، از آن استفاده کنید. بنابراین، اگر در طول سال تحصیلی به مطالعه مستمر ریاضی پرداخته، و درس به درس پیش رفته باشید؛ دیگر لازم نیست به دنبال بهترین منابع جمع بندی کتاب ریاضی کنکور تجربی باشید! با این حال، توصیه ما برای جمع بندی ریاضی این است که؛ شب امتحانی نباشید. این تنها چیزی است که می‎تواند در تمامی امتحانات به شما کمک کند.

جمع بندی درس ریاضی برای کنکور سراسری

به دلیل وجود مباحث گسترده و پیچیده در درس ریاضی برای این که بتوانید؛ به یک تراز ایده آل دست پیدا کنید بهتر است در دوران جمع بندی درس ریاضی عالی عمل کنید. یکی از مواردی که در این دوران به شما کمک می‏کند؛ استفاده از بهترین منابع جمع بندی کتاب ریاضی کنکور تجربی است. با این حال، برای جمع بندی ریاضی لازم است با برنامه عمل کنید. در ادامه به نکاتی مهم که می‏تواند در کنار بهترین منابع جمع بندی کتاب ریاضی کنکور تجربی به شما کمک کند، اشاره می‏کنیم.

  1. به دلیل این که حجم مطالب ریاضی گسترده بوده و مطالب آن سنگین است؛ باید داوطلبان کنکوری زمان مناسبی را برای جمع بندی درس ریاضی اختصاص دهند. به طوری که باید در طول روز به صورت پیوسته جمع بندی درس ریاضی را در دستور کار خود قرار دهند. این کار باعث می‏شود بتوانند به یک وضعیت مطلوب دست پیدا کنند. بنابراین، بهتر است در تابستان مراحل جمع بندی مطالب ریاضی به صورت کامل انجام شود؛ این امر برای رسیدن به یک ثبات ذهنی بسیار مؤثر است.
  2. در دوران جمع بندی برای درس ریاضی داوطلبان به سه دسته مختلف تقسیم بندی می‌شوند؛ که هر کدام با توجه به میزان اطلاعات و سطح خود باید جمع بندی را انجام دهند. به صورتی که دانش آموزان ضعیف باید بر روی مطالبی که در آن مشکل دارند تمرکز کنند. دانش آموزان متوسط بهتر است به دنبال تثبیت یادگیری باشند؛ و دانش آموزان قوی سعی کنند در دوران جمع بندی تست‌های متنوع را امتحان کنند. اینجاست که باید در انتخاب بهترین منابع جمع بندی کتاب ریاضی کنکور تجربی متناسب با سطح خود عمل کنید.
  3. برای این که بتوان به یک جمع بندی مناسب در درس ریاضی رسید؛ بهتر است که جمع بندی توسط بهترین کتاب جمع بندی ریاضی تجربی انجام شود. در واقع، اگر بخواهید به یک وضعیت ایده آل برسید؛ بهتر است با منابع مناسب که برای جمع بندی آماده و منتشر شده است پیش بروید. وجود این منابع به شما اجازه می‌دهد که بتوانید بر بخش‌های مختلف کتاب دسترسی داشته باشید و به خوبی مطالبی که مطالعه کرده‌اید را جمع بندی کنید.
  4. اگر در این دوران استفاده از منابع مختلف (حتی منابع درسنامه محور)، در یادگیری و جمع بندی شما موثر نبود؛ به اساتید و مشاور تحصیلی خود مراجعه کنید.

بهترین منابع جمع بندی کتاب ریاضی کنکور تجربی برای درصد 100!

شاید باورش برای شما هم کمی سخت باشد؛ که در کنکور تجربی سال 99، بیش از 220 هزار نفر ریاضی خود را صفر یا منفی زدند! تنها 25 نفر توانستند در کنکور تجربی 99، درصد 100 ریاضی را کسب کنند. بنابراین، رسیدن به درصد و تراز بالا در درس ریاضی چندان هم سخت و غیر ممکن نیست. شما می‎توانید با یک برنامه ریزی اصولی، و استفاده از بهترین منابع جمع بندی کتاب ریاضی کنکور تجربی متناسب با سط خود، به تراز ایده آلتان برسید. با این حال، برای رسیدن به این هدف بزرگ، لازم است که یک جمع‌بندی کامل داشته باشید. شاید با خود بگویید که «ریاضی درسی حفظی نیست و به جمع‌بندی نیاز ندارد!»اگر همچین باوری دارید، پیشنهاد می‌کنیم که یک هفته سمت هیچ مساله ریاضی نروید! این جاست که متوجه می‌شوید؛ حل کردن سوالات سخت‌تر شده و به زمان بیشتری نیاز دارد. یادتان باشد که هدف از جمع‌بندی، فقط یادگیری نکات جدید درسی نیست. شما در یک ماراتن چند صد هزار نفره هستید و باید سوالات را در سریع‌ترین زمان ممکن حل کنید. پس یک جمع بندی اصولی با بهترین منابع جمع بندی ریاضی تجربی، علاوه بر مرور مطالب، تکنیک‌های مدیریت آزمون را نیز به شما آموزش می‌دهد. در ادامه مقاله به بهترین منابع جمع بندی کتاب ریاضی کنکور تجربی اشاره می‌کنیم؛ با ما همراه باشید.

روش درست مطالعه‌ی ریاضی را  همین الان یاد بگیرید!

بیاید بررسی بهترین منابع جمع‌بندی کتاب ریاضی کنکور تجربی را با یک سوال شروع کنیم؛ از چه روشی در مطالعه درس ریاضی استفاده می‏‌کنید؟ آیا روش مطالعه شما صحیح و کارآمد است؟ بسیاری از دانش‌آموزان از پس حل مسائل ریاضی در کلاس درسی به خوبی بر می‌آیند. اما با یک تغییر ساده در صورت مسئله و متغیرها، همه چیز تغییر می کند! قطعا، اگر به ریاضی دیدگاه حفظی داشته باشید و عمق مسائل را درک نکنید، سرجلسه کنکور به مشکل بر می‌خورید. رعایت نکات زیر به شما کمک می‌کند تا روش صحیح یادگیری ریاضی را یاد بگیرید، و از مطالعه آن لذت ببرید.

نکات مهم برای مطالعه ریاضیات

  • اشتیاق برای یادگیری مهم‌ترین اصل در ریاضیات است؛ باید کنجکاو باشید و هر فرمول و قضیه‌ای را بدون اثبات قبول نکنید. از دبیر خود بخواهید که فرمول‌ها را برای شما اثبات کند، بگوید که آن‌ها دقیقا از کجا آمده‌اند و چه کاربردی دارند؟ به این ترتیب، شما قادر به حل هر نوع سوالی هستید و متناسب با مسئله می‌توانید دیدگاه خود را نسبت به حل تست تغییر دهید.
  • شاید سوالات کتاب درسی ساده باشند، اما لازم است که آن‌ها را حل کنید. در میان آن‌ها، سوالاتی به چشم می‌خورد که شاید در نگاه اول چندان پیچیده نباشد، اما نکاتی را در دل خود جای داده که طراحان کنکور به آن علاقه دارند. برای این کار می‏توانید از بهترین کتاب جمع بندی ریاضی تجربی خود استفاده کنید.
  • هیچ راه حل جادویی برای یادگیری سریع ریاضی وجود ندارد. تنها مسیر پیش رو، تکرار و تمرین مستمر و روزانه است؛ کافی است روزانه 5 الی 10 تست نکته‌دار حل کنید. 5 تست روزانه شاید کم باشد، اما در یک سال، بیش از 1800 تست نکته دار حل کرده‌اید که هر یک ممکن است سوال کنکور باشد!
  • ماشین حساب را فراموش کنید؛ شما برای کنکور آماده می‌شوید و ماشین حساب هم در جلسه کنکور ممنوع است. پس دلیلی برای استفاده از آن وجود ندارد! اگر می‌خواهید برای حل هر تست ریاضی بیش از 3 دقیقه وقت بگذارید و از دانشگاه‌های برتر فاصله بگیرید، ماشین حساب را بردارید.

برای جمع بندی ریاضی از چه روشی استفاده کنیم؟

ماهیت درس ریاضی به‌گونه‌ای است که به خلاصه‌نویسی ریاضی یا خواندن چندباره کتاب درسی نیازی ندارد. تنها تکرار و تمرین و تحلیل تست با بهترین منابع جمع بندی ریاضی کنکور تجربی است؛ که به ارتقای درصد کنکور شما کمک می‏کند. یکی از نکات دیگری که می‌تواند به یادگیری و دوره مطالب کمک کند؛ آموزش به دیگران است. اگر بتوانید مسئله‌ای را به دوستتان توضیح دهید و سوال‌ و ابهامات او را برطرف کنید؛ مطمئن می‌شوید که تسلط بالایی در مباحث ریاضی دارید. اما این موضوع نباید مانع تکرار و تمرین شود؛ هر چه قدر هم که در ریاضی ماهر باشید، بازهم به تکرار و تمرین نیاز دارید. در ادامه به معرفی بهترین منابع جمع بندی کتاب ریاضی کنکور تجربی اشاره می‏کنیم. هر کدام از این منابع با ویژگی های منحصر به فرد خود، در یادگیری، مرور و تسلط کامل شما به مباحث مختلف ریاضی کمک بسیاری می‏کند.

معرفی بهترین منابع جمع بندی کتاب ریاضی کنکور تجربی

حتما شما هم از خودتان می‏پرسید که کدام یکی از منابع جمع بندی ریاضی را انتخاب کنم؟ کدام یک از این کتاب ها می‏تواند در ارتقای سطح و رسیدن به درصد بالا به من کمک کند؟ حقیقت این است، که شاید انتخاب بهترین منابع جمع بندی کتاب ریاضی کنکور تجربی سخت‏ترین قسمت ماجرا باشد. بنابراین، لازم است در انتخاب کتاب مورد نظر خود، به تمامی نیازهایتان توجه کنید. اینکه چه کتابی دقیقا می‎تواند برای شما بهترین باشد؛ به خود شما بستگی دارد. با این حال، در ادامه به معرفی بهترین کتاب جمع بندی ریاضی کنکور تجربی می‏پردازیم. در این بخش هر کتاب به صورت کامل معرفی و بررسی شده؛ که می‏تواند در انتخاب بهترین منابع جمع بندی کتاب ریاضی کنکور تجربی به شما کمک کند.

سری اول کتاب‌های درسنامه محور برای جمع‌بندی ریاضی

مرور کتاب کمک درسی در یکی دو هفته شاید کار سختی نباشد؛ اما اگر بخواهید این کار را برای ده کتاب مختلف انجام دهید وقت کم می‌آورید. چاره چیست؟ اینجاست که کتاب‌های درسنامه محور به کمکتان می‌آید. این کتاب‌ها، نکات و تمرین‌های مهم کتاب را در یک درسنامه مختصر و مفید ارائه داده تا علاوه بر تست‌زنی، تسلط خود را بر کتاب درسی افزایش دهید. بنابراین، بهترین منابع جمع بندی ریاضی برای شما سری کتاب های درسنامه محور هستند. هر وقت که بحثی از درسنامه های کامل می‏شود؛ بی شک نشانه ای از کتاب های خیلی سبز و مهروماه را می‏توانیم ببینیم. در خصوص بهترین کتاب جمع بندی ریاضی تجربی نیز این انتشارات به خوبی عمل کرده اند؛ و طرفداران بسیاری هم دارند. در ادامه به معرفی این کتاب ها می‏پردازیم.

۱.  کتاب جمع‌بندی ریاضی تجربی خیلی سبز

کتاب جمع بندی ریاضی تجربی خیلی سبز یک کتاب جمع و جور ویژه جمع‌بندی دم کنکوری است! این کتاب حدودا ۳۰۰ صفحه دارد، و بیش از ۶۰۰ تست را در خود جای می‌دهد. با توجه به این که مطالب هر سه پایه را پوشش داده، حجم چندان زیادی ندارد! راستی، مولف کتاب جمع بندی ریاضی تجربی خیلی سبز تاکید کرده که به جای مطالعه چند منبع آموزشی به طور سطحی، اگر یک کتاب و تست‌هایش را به طور کامل یاد بگیرید، نتیجه بهتری می‌بینید. در انتخاب بهترین منابع جمع بندی کتاب ریاضی کنکور تجربی توصیه جالب و کارآمدی به نظر می‏آید! جمع‌بندی ریاضی خیلی سبز هم با توجه به سوالات تیپ‌بندی و تیزبینانه از نکات پرتکرار، پتانسیل چندین و چندبار مطالعه را دارد؛ و قطعا با یک بار حل تست و خواندن درسنامه به همه مطالب مسلط نمی‌شوید. از مهم‌ترین ویژگی‌های این سری کتاب ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ارائه ﻣﺜﺎل ﺣﻞﺷﺪه داﺧﻞ درسﻧﺎﻣﻪ ﺑﻼﻓﺎﺻﻠﻪ ﺑﻌﺪ از ﻣﻴﺎن ﻫﺮ ﻧﻜﺘﻪ، ﺑﺮای درک ﺑﻬﺘﺮ
  • ﺳﺘﺎره دارﺑﻮدن ﻛﺎدر درسﻧﺎﻣﻪﻫﺎ، ﺑﺮای ﺑﻴﺎن اﻫﻤﻴﺖ آن درسﻧﺎﻣﻪ در ﻛﻨﻜﻮر
  • مشخص کردن پیش نیازها و فصل‌های منطبق با کتاب درسی در ابتدای هر بخش
  • ارائه آزمون‌های جامع، پاسخنامه تشریحی و کلیدی در انتهای کتاب
  • پوشش تست‌های مهم و پرنکته آزمون‌های سراسری

۲. کتاب جمع‌بندی ریاضی تجربی مهروماه

اگر تا الان را خوب درس خوانده‌اید و از تست‌های ساده خسته شدید؛ وقتش رسیده که سراغ بهترین منابع جمع بندی ریاضی مهروماه بروید! تعداد صفحات و حجم این مجموعه نسبت به کتاب خیلی سبز بیشتر بوده و تست‌های بیشتری را شامل می‌شود. در ابتدای هر بخش از کتاب جمع بندی ریاضی تجربی مهروماه، نکات مهم کنکوری در قالب کادرهای آبی رنگ نشان داده شده است. پس از آن می‌توانید با حل سوالات تشریحی، یادگیری خود را بسنجید. البته که در قسمت آموزش علاوه بر سوالات تشریحی، چند سوال تستی با سطح متوسط نیز به چشم می‌خورد؛ که بیشتر برای دست‌گرمی است! قسمت مهم ماجرا تازه شروع می‌شود:

  • پس از عبور از مراحل آموزشی، آزمون‌های تستی را می‌بینید. آزمون‌های تستی شامل سوالات مهم کنکور سراسری است و نکته جالب‌تر اینکه در برخی از سوالات، راهنمایی نیز ارائه شده که ایده حل تست را به شما نشان می‌دهد.
  • حالا که از پس آزمون تستی به خوبی بر آمدید؛ نوبت هایپر تست است. سطح سوالات این قسمت تا حدی بالاست و بیشتر به کار افرادی می‏آید که تسلط زیادی به مباحث دارند. در ضمن با اسکن کیوآر کد بالای آزمون، می‌توانید از فیلم‌های آموزشی و حل سوالات استفاده کنید! این خصوصیت می‏تواند یکی از بهترین مزایای بهترین منابع جمع بندی کتاب ریاضی کنکور تجربی باشد.
  • رسیدیم به نیترو تست، برای حل این سوالات باید از انیشتین کمک بگیرید! البته لزومی به حل کامل آن‌ها نیست، بهتر است اولویت خود را روی مراحل قبلی بگذارید.
  • در پایان هم می‌توانید جوابتان را با پاسخنامه بررسی کرده و مراحل تحلیل آزمون را پیش بگیرید.

سری کتاب‌های تست محور و آزمون محور برای جمع‌بندی ریاضی کنکور

شاید کتاب‌های درسنامه محور و آزمون محور به جز درسنامه، تفاوت چندان زیادی با هم نداشته باشند؛ اما سامان‌دهی سوالات در کتاب‌های تست محور، مشابه کنکور و آزمون‌های آزمایشی است. همین باعث شده تا دانش‌آموزان برای محک دانش، پیش‌بینی عملکرد در کنکور و جمع‌بندی، بیشتر از این مجموعه استفاده کنند. در ادامه با بهترین منابع جمع بندی کتاب ریاضی کنکور تجربی آشنا می‏شویم.

۱. موج آزمون ریاضی تجربی الگو

محال است که حرف از کتاب‌های تست‌محور باشد و موج آزمون ریاضی تجربی الگو در صدر لیست نباشد! این کتاب‌ها ویژه آمادگی برای کنکور هستند؛ و ریاضی هر سه پایه دهم، یازدهم و دوازدهم را پوشش می‌دهند. همین باعث شده با یکی از بهترین منابع جمع بندی کتاب ریاضی کنکور تجربی روبه رو باشیم.  به طور کلی پنج بخش در کتاب موج آزمون ریاضی تجربی دیده می‌شود:

  • قسمت اول، آزمون‌های دست گرمی است؛ مجموعه از تست‌های ساده که بیشتر برای آمادگی ذهن و مرور کلی مطالب قرار گرفته‌اند. اگر فکر می‌کنید که تسلط خوبی بر مطالب ریاضی سه پایه دارید، بهتر است از این بخش بگذرید.
  • در بخش بعدی با آزمون‌های موضوعی مواجه می‌شوید. این قسمت، مطالب مشابه هر سه پایه را در کنار هم قرار داده و طبعا شباهت بیشتری به آزمون‌های سراسری دارد.
  • آزمون‌های فصلی هم همانطور که از اسمش پیداست، به ترتیب دروس کتاب پیش رفته و برای تثبیت مطالب در روزهای پایانی کنکور، انتخاب مناسبی محسوب می‌شود.
  • مولفین این کتاب برای دانش‌آموزان آزمون‌های تالیفی هم طراحی کرده‌اند تا سطح تسلط آن‌ها به حد اعلا برسد. سختی سوالات این بخش مشابه آزمون سراسری است.
  • بالاخره رسیدیم به سوالات خود کنکور! در انتهای کتاب، سوالات آزمون سراسری سال‌های قبل به طور کامل جمع‌آوری شده و برای جمع‌بندی و بررسی نقاط قوت و ضعف، بسیار کاربردی است.

راستی، خیالتان هم از بابت پاسخنامه تشریحی راحت باشد؛ پاسخنامه های تشریحی این کتاب به عنوان بهترین کتاب جمع بندی ریاضی تجربی خیلی خوب و کامل عمل کرده است.

۲. فصل آزمون ریاضی تجربی خیلی سبز

اگر به دنبال کتابی برای مرور روزانه خود هستید؛ جمع‌بندی خیلی سبز انتخاب مناسبی می‌باشد. کافی است روزانه یکی از آزمون‌ها را حل کنید؛ و نگران نباشید که وقت زیادی را می‏گیرد. آزمون‌های فصل آزمون خیلی سبز، ۱۰ الی ۱۵ سوال را شامل می‏شوند؛ و زمان مناسب برای حل هر یک از آن‌ها نیز در بالای هر آزمون پیشنهاد شده است. به علاوه، آدرس صفحات کتاب درسی مرتبط با سوالات و همچنین نوع آزمون نیز مشخص شده؛ مثلا آزمون مبحثی، استاندار یا به سوی ۱۰۰. سطح سوالات آزمون به سوی ۱۰۰ معمولا از سطح نرمال بالاتر می‌باشد. بنابراین، پیشنهاد می‌کنیم که اول از آزمون‌های مبحثی و سپس استاندارد شروع کنید. اگر نتیجه خوبی گرفتید،  سراغ آزمون‌های سخت‌تر بروید، در غیر این صورت فرآیند تحلیل آزمون را پیش بگیرید تا نقاط قوت و ضعف خود را بیابید. کمال‌گرایی را کنار بگذارید؛ مهم نیست که چند تست می‌زنید، مهم این است که از هر تست چند نکته یاد گرفته‌اید! یکی از مسائلی که بهترین منابع جمع بندی کتاب ریاضی کنکور تجربی را به بهترین‏ها تبدیل می‏کند, نحوه استفاده و مطالعه شما از آن است!

۳. هزار تست ریاضی نشر دریافت

هزار تست به عنوان یکی از بهترین منابع جمع بندی کتاب ریاضی کنکور تجربی، مجموعه ای کامل از ۱۰۰۰ تست مختلف و متنوع است؛ که شما را برای ۱۰۰ زدن در کنکور آماده می‌کند. کتاب هزار تست ریاضی نشر دریافت شامل ۹ فصل است؛ تابع، معادله و نامعادله، مثلثات، حد و پیوستگی، مشتق، شمارش و احتمال و مباحث جزیره‌ای (شامل الگو و دنباله‌های هندسی و حسابی). هشت فصل اول کتاب هزار تست ریاضی دریافت را تشکیل می‌دهند. در فصل آخر نیز آزمون‌های جامع قرار دارد که آزمون‌های تالیفی مشابه کنکور و همچنین کنکور ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ را در بر می‌گیرد؛ درجه سختی تست‌ها نیز به ترتیب افزایش می‌یابد. یکی از نکات جالب این مجموعه، پاسخنامه آن است؛ در پاسخنامه هزار تست نشر دریافت، علاوه بر پاسخ اصلی، راه‌حل‌های دوم نیز قرار گرفته تا تمام وجه‌های یک سوال بررسی شود. این ویژگی، کتاب هزار تست را به یکی از بهترین منابع جمع بندی ریاضی تبدیل کرده است.

۴. آزمونیوم پلاس ریاضی تجربی مهروماه

به آخرین کتاب از بهترین منابع جمع بندی کتاب ریاضی کنکور تجربی رسیدیم!  آخرین کتاب از مجموعه آزمون محور، آزمونیم پلاس ریاضی تجربی مهروماه است.‌ آزمونیوم شامل آزمون‌های کوتاه (۱۰ تست) از مباحث مختلف بوده و زمان پیشنهادی برای حل آزمون و همچنین منابع آن نیز در ابتدای هر بخش قرار گرفته است. آزمون‌های جامع نیز در میان سوالات مبحثی دیده می‌شود؛ که مشابه کنکور بوده و برای دوره و جمع‌بندی گزینه خوبی به شمار می‌آید. یکی از وجوه تمایز آزمونیوم پلاس مهروماه با سایر مجموعه‌های آموزشی، فرمولنامه در انتهای کتاب است؛ که فرمول‌های مهم و ارتباط آن‌ها در سه پایه مختلف را در کنار یکدیگر قرار می‌دهد.

بهترین منابع جمع بندی کتاب ریاضی کنکور تجربی را از کجا بخریم؟

این فقط شما نیستید که  به دنبال بهترین منابع جمع‌ بندی کتاب ریاضی کنکور تجربی هستید! رقیب‌هایتان، همین حالا هم منابع جمع‌بندی را خریده و تست‌زنی را شروع کردند. با این حال، دیگر وقتش است که کتاب مورد نظر خود را انتخاب کرده؛ و با خرید از فروشگاه کتاب کنکور، در سریع‌ترین زمان و در هر کجای ایران تحویل بگیرید. اگر امکان سفارش از سایت را ندارید، می‌توانید از طریق تلگرام، واتساپ و یا خرید حضوری اقدام کنید. مهم‌ترین هدف ما، درخشش شما در کنکور است؛ پس وقت را هدر ندهید و همین حالا برای خرید کتاب جمع بندی ریاضی تجربی اقدام کنید.

دیدگاهتان را بنویسید