پرش به محتوا
جستجو

تلفن کتاب کنکور:

021-66176300

بهترین منابع درس زبان انگلیسی

بهترین منابع درس زبان انگلیسی برای پایه های مختلف

هر یک از پایه های دهم، یازدهم و دوازدهم دارای کتاب های کمکی مختص به خود هستند که داشتن هر هر کدام‌شان می تواند گام موثری در یادگیری بهتر زبان انگلیسی داشته باشند. اگر چه کتاب های کمکی زیادی برای زبان خارجه وجود دارد اما فقط بعضی از آنها مورد تأیید ما می باشند.

با توجه به اینکه کارشناسان ما نکته به نکته همه‌ی موارد کتاب هایی که در زیر عنوان کرده ایم را مورد بررسی قرار داده اند، به این نتیجه رسیده اند که در کنار کتاب اصلی زبان انگلیسی (پایه های مختلف) این کتاب های کمکی که بهترین منابع زبان انگلیسی هستند می تواند به بهتر شدن دانش آموزان بخصوص در امتحانات نهایی کمک زیادی کند. حال برای هر کدام از پایه های مختلف پیشنهادهایی را مطرح می کنیم که اگر علاقه به استفاده از کتاب های کمکی داشتید، از آنها بهره ببرید.

منابع درس زبان انگلیسی برای پایه دهم

منابع درس زبان انگلیسی

پایه دهم از جمله پایه های مهم تحصیلی محسوب می شود که برای ادامه دادن باقدرت در پایه های بعدی، باید تمامی درس های این پایه تحصیلی به خوبی خوانده شده و کاملاً هم باید آن را درک کرد. با توجه به اینکه درس زبان انگلیسی در پایه های مختلف می تواند به یکدیگر ارتباط داشته باشد یادگیری مناسب زبان انگلیسی پایه دهم از اهمیت بسزایی برخوردار است. بنابراین با کمک گرفتن از کتاب های آموزشی عنوان شده در ادامه، سطح دانش خود را می توانید در این سه پایه بخصوص در پایه دهم بالا ببرید.

معرفی کتاب 4 گزینه ای زبان انگلیسی مبتکران

مبتکران 4 گزینه ای از کتاب های بسیار خوب کمکی برای زبان انگلیسی پایه دهم است که از چندین بخش مختلف مانند گرامر، واژگان، درک مطلب و سوالات تستی تشکیل شده است. هر کدام از این قسمت ها به خوبی می تواند دانش آموزان پایه دهم را از یادگیری سیراب کند. در بخش گرامر به نکته های اصلی کتاب درسی اشاره شده است که به زبان کاملاً ساده و قابل درک عنوان شده و در بخش واژگان به کلمه های زیادی اشاره شده است که در این میان، کلمات مترادف و متضاد دیده می شود. آزمون های تستی این کتاب نیز می تواند محک خوبی برای دانش آموزان باشد.

معرفی کتاب 4 گزینه ای زبان انگلیسی خیلی سبز

در این کتاب مختصراً به گرامر درس زبان انگلیسی پایه دهم اشاره شده است. بخش اعظمی از این کتاب را سوالات 4 گزینه ای تشکیل می دهد که از مهمترین مزیت های آن تنوع در سوالات است که هر کدام‌شان می تواند دریچه‌ی تازه ای از زبان انگلیسی را به روی دانش آموزان باز کند. به طور حتم با استفاده از سوالات چندگزینه ای که در این کتاب گنجانده شده است دانش آموزان به خوبی می توانند به درک بهتری از مطالب کتاب و البته واژگان و دستور زبان برسند.

منابع درس زبان انگلیسی برای پایه یازدهم

برای اینکه بخواهید به خوبی درس زبان انگلیسی پایه یازدهم را یاد بگیرید توصیه به خواندن کتاب های کمکی زیر را داریم:

معرفی کتاب جامع زبان انگلیسی قلم چی

قلم چی یکی از برترین کتاب های خود را در قالب کتاب زبان انگلیسی پایه یازدهم به بازار عرضه کرده است که به طور حتم دانش آموزان این پایه باید از آن استفاده کنند. این کتاب همانطور که از اسمش پیداست، تمامی موارد کتاب زبان انگلیسی پایه یازدهم اعم از لغات، دستور زبان، درک مطلب و غیره را در خود گنجانده است. جالب این جاست که برای تمامی سوالات کتاب پاسخ های تشریحی نیز در نظر گرفته است تا دانش آموزان درک بهتری از مطالب بدست آورند.

معرفی کتاب تست زبان انگلیسی خیلی سبز

دانش آموزان پایه یازدهم اگر قصد دارند در تست زنی، خود را حرفه ای کنند می توانند از کتاب خیلی سبز استفاده نمایند. این کتاب با در نظر گرفتن تمامی موارد کتاب و با ارائه انواع تست های ساده تا خیلی سخت دانش آموزان را کاملاً آماده امتحان خواهد کرد.

منابع درس زبان انگلیسی برای پایه دوازدهم

توصیه ما بر استفاده از کتاب های زیر برای بهبود شرایط یادگیری درس زبان انگلیسی پایه دوازدهم است:

معرفی کتاب سیر تا پیاز گاج انگلیسی

سیر تا پیاز گاج نیز از جمله بهترین منابع زبان انگلیسی پایه دوازدهم است که دارای بخش های مهم می باشد. برای کامل شدن‌تان در گرامر، لغات، مترادف و متضادها حتماً این کتاب را تهیه کنید. بخش مهم دیگر این کتاب به تست های 4 گزینه ای طبقه بندی شده اختصاص داده شده است که در سطح های استاندارد و پیشرفته در اختیار دانش آموزان قرار داده شده است.

معرفی کتاب تست  زبان انگلیسی جامع خیلی سبز

کتاب کمکی خیلی سبز زبان انگلیسی شامل درسنامه‌ی کاملی است که تمامی موارد کتاب درسی و حتی فراتر از آن را نیز پوشش داده شده است. همچنین تست های گرامر آن با پاسخ های تشریحی همراه شده است که درک مطالب را برای دانش آموزان بهتر کرده است. توصیه می کنیم که حتماً این کتاب را مطالعه کنید.

بهترین منابع مشترک درس زبان انگلیسی برای پایه های دهم تا دوازدهم

آشنایی با بهترین منابع درس زبان می‌تواند باعث موفقیت چشمگیر در این درس شود چرا که به تنهایی نمی‌توان از عهده درس زبان برآمد و نیاز است از منابع آموزشی و کمک آموزشی مختلف استفاده شود. منابع مختلفی که در ادامه قصد معرفی آن را داریم برای دانش آموزان در سطوح مختلف قابل استفاده بوده و هر شخص می‌تواند با توجه به وضعیت خود یک یا چند منبع مناسب را انتخاب کند. بهترین منابع درس زبان انگلیسی به شرح زیر است:

انگلیسی کامل کنکور میکرو طلایی گاج

کتاب‌های میکرو طلایی گاج به عنوان یکی از کتاب‌های مؤثر در درس زبان انگلیسی شناخته می‌شود که برای پایه‌های دهم تا دوازدهم کاربردی است. کتاب فوق با داشتن قابلیت آموزش درس به درس توانسته است به عنوان یک کتاب جامع در درس زبان محسوب شود که طرفداران زیادی دارد. کتاب شامل درس‌نامه و سؤالات تستی بوده و برای دانش آموزان ضعیف تا قوی مناسب است. در کتاب انگلیسی کامل کنکور میکرو طلایی گاج گرامر به زبان ساده بیان شده است و مثال‌های کتاب به گونه‌ای است که باعث روشن شدن مطلب می‌شود.

در بخش درس‌نامه کتاب، نکته‌های طلایی به گونه‌ای نگارش شده است که می‌تواند یک فلش کارت مناسب برای دانش آموزان باشد. تست‌های کتاب به دو بخش الف و ب تقسیم بندی شده و از سطح ساده به سطح سخت حرکت می‌کند. دانش آموزان می‌توانند پس از مطالعه درس‌نامه کتاب به سراغ تست‌های چهارگزینه‌ای بروند که در مجموع حدود 3500 تست تألیفی و سراسری در کتاب گنجانده شده است.

کتاب زبان انگلیسی کنکور جامع نظام جدید مبتکران

کتاب زبان کنکور مبتکران یک کتاب بر اساس مبانی مرتبط با درس انگلیسی است که برای پایه‌های دهم تا دوازدهم کاربردی است و افرادی که می‌خواهند از تست‌های جامع و کلیدی استفاده کنند می‌توانند به دنبال خرید این کتاب باشند. کتاب شامل دو بخش درسنامه و سؤالات تستی بوده که در بخش درسنامه بخش‌های مختلفی دیده می‌شود و با توجه به مطالب نگارش شده حجم کتاب زیاد است. در بین درسنامه نکات تستی مختلف دیده می‌شود که برای یادگیری مطالب خوانده شده مفید است.

در بخش سؤالات تستی می‌توان انواع تست‌های مختلف کنکوری و تألیفی را مشاهده کرد که دانش آموزان می‌توانند پس از حل تست به سراغ پاسخ‌های تشریحی بروند، که شامل توضیحات درک مطلب و نکات کنکور سراسری ادوار گذشته است. یکی از مزیت‌های کتاب فوق این است که سؤالات تألیفی و کنکوری به صورت مجزا در کتاب بیان شده که برای داوطلبان حائز اهمیت است.

زبان انگلیسی جامع کنکور شبقرهمطالعه زبان انگلیسی

از جمله مهم‌ترین ویژگی‌های کتاب فوق می‌توان به آموزش گرامر به صورت دقیق، سؤالات کنکوری و چهارگزینه‌ای و پاسخ نامه تشریحی اشاره کرد. کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور شبقره به صورت تخصصی بر روی 30 خطای رایج در ترجمه زبان پرداخته که دارای ترجمه پیشنهادی بوده و برای مدیریت لغات یاد گرفته شده و کلوز زبان بسیار مؤثر است. اگر بخواهید تست‌های متنوع تألیفی و کنکوری را حل کنید می‌توانید از این کتاب لذت ببرید چرا که علاوه بر سؤالات متنوع دارای پاسخ نامه تشریحی بوده که می‌تواند ابهامات ذهنی را حل کند.

موج آزمون زبان انگلیسی کنکور نشر الگو

باید گفت کتاب مذکور یک کتاب کمک آموزشی برای دوران یادگیری و به خصوص جمع بندی درس زبان انگلیسی است که تمرکز زیادی بر روی تست دارد. در واقع درسنامه نگارش شده در این کتاب به گونه‌ای است که نکات تستی را بیان می‌کند و به صورت خلاصه شده نوشته شده است. درس‌نامه این کتاب برای افرادی مؤثر است که می‌خواهند تسلط خود را بر روی قواعد درس زبان انگلیسی افزایش دهند. با گذر از بخش درس‌نامه به بخش سؤالات تستی کتاب می‌رسیم که به صورت جامع و کامل سؤالات مختلف را نگارش کرده است. اگر بخواهید به صورت کاملاً تخصصی بر روی تست‌های درس زبان انگلیسی کار کنید کتاب فوق بسیار عالی است.

زبان انگلیسی جامع کنکور مشاوران آموزش

اگر به دنبال یک کتاب تست جامع برای افزایش آمادگی خود در درس زبان هستید می‌توانید کتاب زبان انگلیسی جامع کنکور مشاوران آموزش را خریداری کنید. این کتاب دارای سؤالات تستی و تشریحی مختلف بوده که به صورت تألیفی و کنکور سراسری است. وجود درس‌نامه کتاب باعث شده است تا شیوه‌های یادگیری لغات و واژگان مختلف را ساده‌تر از قبل کند و همچنین مشکلات دانش آموزان را به صورت سؤال و جواب‌های جالب بیان کرده است. در بخش تست می‌توان مشاهده کرد که حدود 2 هزار تست مختلف در سه سطح متنوع نگارش شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *